.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست فراکسیون حقوق بشر مجلس با لاریجانی و روحانی

شمال نیوز: رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس از نشست این فراکسیون با لاریجانی و روحانی در آینده‌ای نزدیک خبرداد و گفت: این نشست برای تفکیک حوزه عملکردی قوا در موضوع حقوق بشر انجام می‌شود.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خان ملت، با بیان اینکه جلسات فراکسیون حقوق بشر مجلس هر دوهفته یکبار با حضور معاونان وزارت خارجه تشکیل می شود، گفت: این هفته به دلیل تداخل این جلسه با مذاکرات ژنو3 برگزار نشد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک فراکسیون حقوق بشر با رئیس مجلس، رئیس جمهورو وزیر امورخارجه در آینده نزدیک خبر داد وتصریح کرد: در قوه قضائیه  وقوه مجریه ستاد حقوق بشر و در مجلس فراکسیون حقوق بشروجود دارد که این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: برای مرتفع کردن مشکلات درحوزه حقوق بشر نشستی با دکتر روحانی و دکتر لاریجانی  خواهیم داشت سعی می‌کنیم تفکیکی در این حوزه بین سه قوه ایجاد شود.

رئیس فراکسیون حقوق‌بشر مجلس، ادامه داد: طرح فراکسیون اینگونه است که در بحث قوانین مجلس ورود پیدا کند و در جایی که نیاز به حکم قضایی دارد قوه قضائیه و در بحث اجرایی قوه مجریه وارد شود تا از این تداخلات جلوگیری شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.